English

اولین جشنواره ابوذر در یزد برگزیدگان خود را شناخت

با برگزاری جلسه جمع بندی کمیته داوران اولین جشنواره ابوذر در استان یزد؛ داوری آثار راه یافته به این بخش پایان یافته و آثار برگزیده انتخاب شدند.

اولین جشنواره ابوذر در یزد برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در این جلسه که با حضور احمد پهلوانیان رییس کمیته داوران، داوود پاک طینت، امیر ترقی نژاد و علی امینی داوران جشنواره ابوذر در استان یزد به صورت حضوری و محسن ماندگاری دیگر داور به صورت آنلاین؛ در سالن جلسات مرکز صدا و سیمای یزد برگزار شد داوران در خصوص آثار نظرات خود را جمع بندی و برگزیدگان را انتخاب کردند

احمد پهلوانیان در پایان این جلسه گفت: این جشنواره از لحاظ کمی دارای تعداد قابل قبولی از آثار بوده  و حضور اصحاب رسانه در این جشنواره مناسب و قابل قبول بود.

وی در خصوص کیفیت آثار ابراز داشت: در مجموع آثار از لحاظ کیفی نسبت به کمیت آن پایین تر بوده به نحوی که در برخی از حوزه ها مانند گزارش از لحاظ کمی و کیفی سطح مطلوبی وجود داشته ولی در برخی از حوزه ها این سطح متفاوت بوده است.

وی در ادامه یکی از موضوعات قابل تامل جشنواره ابوذر را عدم شرکت شرکت کنندگان در حوزه های مختلف دانست و اظهار داشت:  با توجه به این که حوزه های جشنواره متفاوت بود اما در برخی از بخش ها مانند تیتر شاهد وجود کمتر آثار بودیم که امیدواریم در دوره های اینده شاهد حضور پررنگ تر در بخش های دیگر نیز باشیم.

پهلوانیان گفت: پیشنهاد داوران برگزاری کارگاه های آموزش و مهارتی برای افزایش سطح کیفی است که می تواند  در دوره های بعدی منجر به  ارتقای سطح کیفی آثار شود.

به نقل از روابط عمومی جشنواره؛ گفتنی است: اولین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد به همت سازمان بسیج رسانه یزد و با مشارکت خانه مطبوعات استان و  سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از چهارم مهرماه آغاز به کار کرده و چهارم آذرماه در هفته بسیج با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی