English

علی صالحی خبر داد؛

اختصاص قاضی ویژه به جزیره هرمز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از اختصاص یک قاضی ویژه به جزیره هرمز برای تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم این جزیره خبر داد.

اختصاص قاضی ویژه به جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی  رئیس کل دادگستری هرمزگان از اختصاص یک قاضی ویژه به جزیره هرمز برای تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم این جزیره خبر داد.
علی صالحی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» در خصوص لزوم  محرومیت زدایی از جزیره هرمز و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص، اظهار داشت: به منظور تسهیل دسترسی مردم شریف جزیره هرمز به خدمات قضایی و کاهش نیاز به ایاب و ذهاب به مرکز استان، از میان قضات مجرب، قاضی ویژه ای به جزیره هرمز اختصاص داده شده است که با حضور در این جزیره به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور هرمز مشغول خواهد شد.
وی در ادامه افزود: پیش از این، دوری از محاکم قضایی سبب شده بود مردم جزیره هرمز مجبور شوند برای استیفای حقوق شان از طریق سفر دریایی، فاصله ۲۹ کیلومتری را طی کنند تا خود را به بندرعباس برسانند که این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه های تردد، متأسفانه در برخی مواقع منجر به بروز سوانحی نیز می‌شد که با اختصاص قاضی ویژه به جزیره هرمز، این مشکلات تا حدقابل توجهی رفع خواهد شد. 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هرمز و تجلیل از ایثارگری‌های مردم این جزیره در وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان خود از محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها در جزیره هرمز حمایت می‌کند.
صالحی همچنین تصریح کرد: با توجه به الحاق جزیره هرمز به شهرستان بندرعباس، پیش از این نیز دادگستری کل استان هرمزگان از طریق ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و تقویت و تجهیز شورای حل اختلاف، زمینه را برای تسهیل هر چه بیشتر دسترسی مردم جزیره هرمز به خدمات قضایی فراهم ساخته بود که خوشبختانه با اقدام اخیر در اختصاص قاضی ویژه به این جزیره، زنجیره خدمت رسانی دستگاه قضایی به مردم هرمز تکمیل شده است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین بیان داشت: مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» و ریاست محترم قوه قضاییه در جهت رسیدگی به مسائل مردم شریف جزیره هرمز به صورت مستمر از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان پیگیری می شود و این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی و رفع تمامی مشکلات پیگیری خواهیم کرد. 
نماینده عالی قوه قضاییه هرمزگان خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد، دغدغه های اهالی محترم هرمز را به منظور احقاق حقوق مردم و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات آنها با استاندار و دیگر مسئولان استان هرمزگان مطرح کردیم که امیدواریم در نتیجه هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های متولی، روند محرومیت زدایی و توسعه این جزیره تسریع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه