English

علی صالحی خبر داد؛

راه اندازی سامانه ماهواره‌ای جلوگیری از تصرف های غیر مجاز در هرمزگان

قرارداد راه اندازی سامانه ماهواره‌ای سپاس، بین دادگستری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح منعقد شد و این سامانه مکان محور می‌تواند با استفاده از تصاویر دقیق ماهواره ای، مختصات ساخت و ساز‌های مجاز و غیر مجاز را به تفکیک مشخص کند.

راه اندازی سامانه ماهواره‌ای جلوگیری از تصرف های غیر مجاز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و تصرف غیرمجاز، وجود درگاهی واحد و بدون محدودیت زمانی و مکانی برای ثبت درخواست‌ها، ردیابی و پیگیری آنها، شناسایی گلوگاه‌های فساد، جلوگیری از زمین خواری، ارتقا دقت، سرعت و شفافیت در ارائه خدمات از اهداف راه اندازی این سامانه است.
صالحی بیان کرد: این یک سامانه مکان محور است که می‌تواند با استفاده از نقشه‌ها و تصاویر دقیق ماهواره ای، مختصات ساخت و ساز‌های مجاز و غیر مجاز را به تفکیک مشخص کند.
وی گفت: اطلاعات سامانه سپاس هر سه روز یکبار بروزرسانی می‌شود و با تأمین بودجه و اعتبار لازم،این سامانه تمام مناطق هرمزگان را پوشش می‌دهد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان افزود: راه اندازی سامانه سپاس علاوه بر کاهش نیاز به نیروی انسانی و عملیات زمینی، در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی به هنگام بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه نیز بسیار مؤثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه