English

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج آبفا استان اصفهان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه دستاوردهای بسیج آبفا و تولیدات فرهنگی در ستاد مرکزی آبفای استان اصفهان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج آبفا استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این نمایشگاه  اقدام به برپایی غرفه های کتاب و محصولات فرهنگی، لوازم التحریر، لوازم جانبی عفاف و حجاب، پایگاه سلامت، طب اسلامی، طرح اکرام، طرح مهر کریمانه، تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صنایع دستی اداره کل زندان ها نموده است.

غرفه مهر کریمانه برای نخستین بار با هدف تهیه جهیزیه برای جوانان بی سرپرست در نمایشگاه هفته بسیج آبفا برپا شده است که انتظار می رود مورد استقبال خیرین قرار گیرد. همچنین با همکاری معاونت اجتماعی اداره کل زندان های استان اصفهان، تولیدات و صنایع دستی زندانیان عرضه می شود .

در این نمایشگاه همچنین به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از یکهزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف مذهبی، تاریخی، شعر و ادبیات، رمان و روانشناسی با تخفیف 70 درصدعرضه شده است.

 نمایشگاه هفته بسیج با تصاویر شهد و آویز سربند رزمندگان مزین به نام ائمه اطهار (ع) آذین بندی شده و  از 30 آبان تا 7 آذر ماه ۱۴۰۰ از ساعت 8 صبح تا 16   برای بازدیدکنندگان دایر است.

نمایشگاه کتاب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه