English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

ارائه تسهیلات اشتغال به بیش از ۲ هزار بانوی سرپرست خانوار در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیازمند به بیش از 2هزار بانوی سرپرست خانوار در اصفهان تسهیلات اشتغال داده شد.

ارائه تسهیلات اشتغال به بیش از 2 هزار بانوی سرپرست خانوار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: 2 هزار و ۱۲۱ نفر از زنان سرپرست خانوار با هدف خودکفایی از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۶۹ هزار و ۸۸۵ زنان سرپرست خانوار اصفهانی تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات ارائه شده از جمله مستمری ماهیانه، بیمه درمانی، کمک هزینه های تحصیلی و ازدواج فرزندان، جهیزیه، خدمات مسکن، تسهیلات کارگشایی و خودکفایی، کمک های معیشتی و بسته های غذایی بهره مند می شوند.

کریم زارع با اشاره به اینکه بیشترین طرح های اشتغال بانوان در حوزه های خدمات، دامپروری، فرش و گلیم بوده است، یادآور شد: در سال جاری ۲ هزار و ۱۲۱ نفر از بانوان تحت حمایت با دریافت تسهیلاتی بالغ بر ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، زمینه اشتغال را برای خود و برخی دیگر از خانواده های تحت حمایت فراهم کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان با اشاره به نیاز روز افزون خانواده های نیازمند به دریافت حمایت و کمک خیران و نیکوکاران، بیان کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده جمع آوری کمک های مردم نیک اندیش اصفهان هستند و روش های الکترونیکی از جمله کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ و پایگاه اینترنتی emdad.ir نیز در دسترس همگان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه