English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران اعلام کرد:

آموزش بیش از ۲۱۸۷ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: به 287 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در استان، آموزش های مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه شد.

آموزش بیش از 2187 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی با بیان اینکه برای این افراد دوره های آموزشی با هدف تقویت امید و افزایش قوه تاب آوری و... برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد این آموزش ها، تعالی رفتارهای معنوی، شناخت اصول و راهکارهای مدیریت اقتصاد خانواده و تدبیر معاش، شناخت اصول بهداشتی ضروری مدیریت خانه و خانواده و... بوده است.

وی با اشاره به اینکه حتی الامکان مخاطبان از حیث نوع شغل، سن، میزان تحصیلات تفکیک می شوند ادامه داد: آموزشها به صورت گروهی، چهره به چهره و غیرحضوری انجام شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران همچنین در مورد برگزاری دوره های آموزشی همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد در استان گفت: 393 نفر از همسران جوان تحت حمایت از این دوره های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: با توجه به بحث آموزش و فرهنگ سازی و جلوگیری از طلاق و از هم پاشیدگی خانواده در بین مددجویان این نهاد، آموزش ها، برنامه ها و فعالیت های متنوعی را در نظر گرفتیم.

معافی با اشاره به اینکه این آموزشها برای ایجاد روحیه امید و خود باوری در بین زنان مطلقه تحت حمایت این نهاد مشاوره و راهنمایی گروهی برگزار شد، افزود: رویکرد این مشاوره ها تشویق به ازدواج مجدد پایدار و توانمندسازی فکری و فرهنگی زنان سرپرست خانوار بوده است.

وی عنوان داشت: این مشاوره ها با حضور کارشناسان مشاوره خانواده شهرستانها در طول سال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه