English

سید کمال الدین میرجعفریان:

حذف زمینه تصادفات رخ به رخ در جاده های پرخطر اردبیل ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: باید برنامه ریزی های لازم از سوی دستگاههای مرتبط برای شناسایی و حذف جاده های پرخطر که تصادفات رخ به رخ در آن واقع می شود، انجام گیرد.

حذف زمینه تصادفات رخ به رخ در جاده های پرخطر اردبیل ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کمال الدین میرجعفریان ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل استان گفت: سرعت در توسعه بزرگراهها با حفظ کیفیت کار باید انجام شود و در این خصوص همکاری و همگرایی دستگاهها لازم است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل، استانی گردشگر پذیر بوده، توجه به توسعه راههای استاندارد را در ایجاد رغبت برای گردشگران با اهمیت دانست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: علل تصادفات در محورهای اصلی چه در داخل استان و چه خارج استان با همکاری پلیس راه تحقیق و آسیب شناسی و نقش دستگاهها در کاری که باید انجام دهند،  مشخص شود.

میر جعفریان اظهار کرد: همچنین ایمن سازی راههای فرعی و روستایی برای کاهش تصادفات در این مسیر ها نیز موضوعی است که برای اجرای آن باید برنامه ریزی های اساسی صورت گیرد.

وی  در ادامه با اشاره به نقش آگاه‌سازی برای جلوگیری از تصادفات اشاره کرد و همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی از قوانین و فرهنگ راهنمایی و رانندگی را مهم ارزیابی کرد.

میرجعفریان افزود: نقش رسانه ها در راستای کنترل تصادفات بیش از ۷۰ درصد بوده و باید از ظرفیت های رسانه های مختلف اعم از مکتوب و مجازی و رسانه ملی در این خصوص استفاده شود.

وی با تاکید بر تدوین کتابچه راهبری کاهش تصادفات از سوی اداره کل راهداری و  حمل و نقل جاده ای استان، تصریح کرد: این کتابچه نقشه راه تمامی دستگاهها خواهد بود و لازم است مدیران و کارشناسان مرتبط نظرات کارشناسی خود را برای تدوین این کتابچه ارائه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه