English

هادی نعیمیان خبر داد؛

دریافت تجمیعی عوارض در اسکله‌های لافت و پهل

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم گفت: به منظور ساماندهی تردد در اسکله های لافت و پهل از 29 آبان عوارض تردد به صورت تجمیعی در اسکله پهل دریافت می شود.

دریافت تجمیعی عوارض در اسکله‌های لافت و پهل

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی نعیمیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم اظهار داست: برای ساماندهی وضعیت اسکله، با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مشکلات اسکله پهل برگزار و قرار شد تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری هرمزگان هزینه تردد تجمیعی مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.

وی با اشاره به نحوه اخذ  عوارض گفت: به منظور ساماندهی تردد در اسکله های لافت و پهل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم از امروز عوارض تردد از اسکله های لافت و پهل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیمات نهایی از سوی استانداری، اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است افشار فتح الهی،سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله لافت و پهل بازدید و برای ساماندهی وضعیت این اسکله ها دستور ویژه صادر کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه