English

سرهنگ ناصر بهروز :

برنامه های هفته بسیج با محوریت خدمت و همراهی بسیج و مردم خواهد بود

فرمانده سپاه جیرفت گفت : برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت و همراهی مجموعه بسیج با مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم» خواهد بود .

برنامه های هفته بسیج با محوریت خدمت و همراهی بسیج و مردم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، در اولین روز از هفته بسیج ،نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اصحاب رسانه در محل سپاه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ ناصر بهروز ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت و همراهی مجموعه بسیج با  مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار « بسیج پاره تن مردم » خواهد بود.

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: شجره طیبه بسیج که به فرمان امام راحل تاسیس شد  ، از روز اول تشکیل این نهاد پر خیر و برکت  منشأ خیر و برکات بوده و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی داشته است.

وی در ادامه با بیان نقش بسیج در برهه های مختلف گفت : طی سال‌های گذشته شاهد حضور و مشارکت بسیجیان را در تمامی عرصه‌های حوادث طبیعی، ناآرامی‌های داخلی و درمان و واکسیناسیون بیماری کرونا و از سویی کمک به محرومان بودیم.

بهروز از بسیج به عنوان بزرگترین و گسترده ترین شبکه مردمی نام برد و افزود: بسیج همواره در کنار مردم، نظام و انقلاب بوده و چالش های عظیمی همچون دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و بخش عظیمی از رزمندگان دفاع مقدس از نیروهای مردمی بسیج بوده است.

بهروز ماموریت های بسیج را در عرصه های گوناگونی همچون اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و آبرسانی برشمرد و عنوان کرد: بسبج توانست تهدید بحران کرونا را به یک فرصت تبدیل کند.

فرمانده سپاه جیرفت با برشمردن خدمات بسیجیان شهرستان جیرفت در دوران بیماری کرونا گفت : در حوزه کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی در حوزه بهداشت و درمان، قریب ۶۰ هزار دوز واکسن توسط نیروهای بسیج تزریق شده است.

بهروز با بیان یکی از اقدامات  بسیج در سالهای اخیر در بحث تشکیل و اعزام گروههای جهادی برای خدمت رسانی به محرومیت گفت: اعزام گروه های جهادی به روستاهای محروم هدف با رویکرد خدمت رسانی به مردم نیز دردستور کار برنامه های بسیج قرار دارد و یکی از خدمات مدنظر تسریع در امر واکسیناسیون است که با اعزام تیم ها به این مناطق انجام می شود.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان آمار ساخت 80 مسکن برای محرومین شهرستان گفت : تکمیل پروژه های محرومیت زدایی از جمله بهره برداری از مسکن محرومین که در همین هفته بسیج 15 واحد از آنها تحویل افراد خواهد شد  و آبررسانی به روستاها از سایر برنامه های هفته بسیج ا ست.

وی با بیان برنامه های برای همراهی تمام آحاد مردم با بسیح و دخیل شدن آنها در امورات محلات خاطرنشان کرد: در هفته بسیج آغاز طرح محله اسلامی در دستور کار قرار دارد که با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج و با همراهی ائمه جمعه، جماعات، متنفذین و ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات مردم محلات اجرا می شود.

فرمانده سپاه جیرفت عنوان کرد: ۱۰ طرح آبرسانی به طول ۲۵ هزار متر در ۱۰ روستا به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات آب رسانی به ۲۵ روستای فاقد آب آشامیدنی بهداشتی به طول ۲۵ کیلومتر نیز آغاز می شود.

وی در خاتمه اجرای سراسری رزمایش اقتدار بسییجیان در سوم آذرماه، برگزاری یادواره های خانگی در خانه یا محله شهید، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برپایی جشن ازدواج آسان زوج های جوان، برگزاری مسابقات ورزشی، فعال سازی گشت های محله محور با هدف کاهش جرائم، بهره برداری از ۱۵۵ باب مسکن مددجویی و محرومین را دیگر از برنامه های شاخص هفته بسیج برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه