English

علی بهرامی زاده:

واگذاری ۹ هکتار از اراضی بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی استان به سرمایه‌گذار جدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها بسیار زیاد است و پس گرفتن زمین از صاحبان صنایعی که در زمین‌های واگذار شده اقدام صنعتی انجام نداده‌اند، در اولویت است.

واگذاری ۹ هکتار از اراضی بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی استان  به سرمایه‌گذار جدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتداء امسال تاکنون ۹۰ هزار مترمربع معادل ۹ هکتار زمین بلاتکلیف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از صاحبان آن بازپس گرفته و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده است.

بهرامی زاده در ادامه این خبر افزود: از آنجا که تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بسیار زیاد است، پس گرفتن زمین از صاحبان صنایعی که در زمین‌های واگذار شده اقدام صنعتی انجام نداده‌اند، در اولویت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به طرح‌های به ثمر نشسته شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ۱۰۰ روز گذشته اشاره کرده و عنوان کرد: در این راستا از ابتداء امسال حدود ۹ هکتار زمین در ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی از افراد پس گرفته شده و به سرمایه گذاران جدید اختصاص یافته است و از این پس نیز این رویه بدون اغماض دنبال خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: این شهرک‌ها و نواحی صنعتی شامل چناران، خیام نیشابور، کاویان، تربت حیدریه ۱، گناباد، بردسکن، چرمشهر، سبزوار ۱، بینالود، ماشین‌سازی، توس، کاشمر، فناوری صنایع غذایی، درگز، فریمان، خرگرد، خواف، کوثر، گناباد، رباط سنگ، سبزوار ۲، مه ولات، تایباد، کاخک، جغتای، جوین، رشتخوار و عطار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۸۷۲۹ هکتار بوده که تاکنون ۵۵۵۸ هکتار آن عملیاتی شده و ۳۶۷۱ هکتار زمین صنعتی فراهم شده است.

بهرامی زاده در خاتمه یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی