English

سرهنگ حسین میش‌مست:

تردد در محورهای خراسان رضوی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: در مشهد و خراسان رضوی با توجه به وضعیت کرونا ممنوعیت و محدودیت تردد نداریم و کماکان تردد خودروها در محورها افزایشی است.

تردد در محورهای خراسان رضوی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در حال حاضر تمام محورهای خراسان رضوی باز است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و حتی تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ میش‌مست با توجه به برف و باران اخیر در خراسان رضوی و در خصوص وضعیت محورهای استان تاکید کرد: بارش برف و باران در اکثر شهرها و محورها سطحی بوده است. از شب گذشته تردد تریلرها در محور قوچان به درگز ممنوع شده است. مابقی خودروها نیز برای تردد ملزم به استفاده از زنجیرچرخ هستند.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی همچنین در ادامه اضافه کرد: همچنین شب گذشته محور بردسکن به سبزوار دو تا سه ساعت به دلیل کولاک شدید و برف مسدود شد، اما در حال حاضر تمام محورهای خراسان رضوی باز است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و حتی تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی در ادامه متذکر شد: گردنه مزداوند در محور سرخس، گردنه ابرش در محور نیشابور، گردنه خماری و سبز در محور تربت‌حیدریه، گردنه البلاغ در محور بردسکن و گردنه تیوان در محور درگز به دلیل برودت هوا یخ‌زده‌اند و رانندگان در این محورها باید با سرعت مجاز حرکت کنند.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از دو شب گذشته دو فقره تصادف فوتی با سه متوفی، پنج فقره تصادف جرحی با ۱۲  مجروح و ۴ فقره تصادف خسارتی ثبت شده است و کماکان تردد خودروها در محورها افزایشی است.

وی اذعان کرد: در مشهد و خراسان رضوی با توجه به وضعیت کرونا ممنوعیت و محدودیت تردد نداریم که به طبع سفرها انجام می‌شود و مطابق آخرین آمار ورودی‌ها به مشهد ۲۰ درصد و ورودی‌ها به خراسان رضوی حدود ۱۳ درصد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته افزایش داشته‌ است.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه خاطرنشان کرد: برای ورود به شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوعیت و محدودیتی وجود ندارد. تمام شهرها کمربندی دارند و تردد از کمربندی‌ها مشکلی ندارد، اما خودروهای غیربومی در صورت ورود به شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه