English

فرزند شهیده فاطمه اسدی:

گناه مادرم تنها عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی بود

دختر شهیده فاطمه اسدی گفت: تنها گناه مادرم که به دست گروهک های ضدانقلاب 37 سال پیش به طور مظلومانه ای به شهادت رسید، فریاد عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی مردم کردستان بود.

گناه مادرم تنها عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کشور محمدی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر فاطمه اسدی که 37 سال پیش توسط گروهک های ضدانقلاب به شهادت رسید، گفت: شهیده مادرم تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است، مادری دلسوز و فداکار که جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داد تا همسر خود را از چنگال ایادی استکبار نجات دهد.

وی با بیان اینکه شهیده فاطمه اسدی تنها نمونه کوچکی از رشادت‌های مردم کردستان و ایران است، اظهار کرد: مادر من تنها گناهش آزاد‌ی‌طلبی بود و بسیار مظلومانه به دست دژخیمان به شهادت رسید.

دختر شهیده فاطمه اسدی افزود: این چنین است که به دژخیمان و ستمگران خواهم گفت «بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»، به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید، زنی که تنها سلاح وی عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی است و چه زیبا گفت امام حسین (ع) که اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.

محمودی ادامه داد: نفرین‌ها و فریادهای مظلومانه بهاءالدین برادر عزیزم در پی مادر مهربان و فداکار که عرش کبریایی را به لرزه در آورد، اما در عجبم که چگونه عرض آسمان فریادهای مظلومانه این طفل شیرخواره را تحمل کرد و چگونه روح عدالت‌خواهی مدافعان حقوق بشر را جریحه‌دار نکرد.

وی یادآور شد: پدرم چشم به راه پیکر همسر فداکارش بود و هر روز نذر و نیاز و به نیازمندان و بیماران و مستمندان کمک می‌کرد تا شاید خبری از مادرم بیابد اما اکنون نیست که مادرم به خانه برگشته و چه وجدان‌هایی که از این همه ظلم به درد آمده‌اند.

دختر شهیده فاطمه اسدی بیان کرد: از همه مسئولان کشوری و استانی انتظار می‌رود تقاص خون مادرم را از مزدوران ضدانقلاب گرفته و عاملان این جنایت را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه