English

بندرعباس میزبان مسابقات دومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور

معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان گفت: مسابقات دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد.

بندرعباس میزبان مسابقات دومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رفعت  ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان در نشست هماهنگی برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در محل انجمن روشندلان خلیج فارس برگزار شد گفت: نوزدهمین دوره مسابقات دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور آقایان و بانوان برای اولین بار به میزبانی هرمزگان و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.
ایرانپور اظهار داشت: این رقابتها که حکم مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را دارد با حمایت استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع  معدنی و فلزی خلیج فارس و برخی نهادها و صنایع استان و با شرکت 310 نفر به مدت ۶ روز از تاریخ 24 آبان تا 29 آبان برگزار می شود.
وی بیان داشت: این مسابقات به لحاظ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی از استانداری هرمزگان،شرکت فولاد جنوب کیش، شرکت صبا فولاد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، سازمان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، هتل خلیج فارس به عنوان حامیان برگزاری این مسابقات یاد کرد.
معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در پایان از زحمات و تلاش این عزیزان در ایجاد زمینه‌های لازم برای برگزاری مطلوب این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است 6 هزار و 6 نابینا و کم ‌بینا تحت حمایت بهزیستی هرمزگان هستند که 3 هزار و 665 نفر مرد و 2 هزار و 341 نفر زن هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه