English

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:

مناسب سازی ساختمان ۸۰ دستگاه اداری استان اصفهان آغاز شد

با همکاری اداره کل بهزیستی و مجمع تشکل های معلولین استان اصفهان، بررسی شاخص مناسب سازی ساختمان 80 دستگاه اداری استان اصفهان آغاز شد.

مناسب سازی ساختمان 80 دستگاه اداری استان اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر کل بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی استان اصفهان، از آغاز بررسی شاخص مناسب سازی ساختمان 80 دستگاه اداری استان اصفهان به منظور لحاظ نمودن شاخص مناسب سازی ساختمان های اداری در ارزیابی عملکرد دستگاه های استان (جشنواره شهید رجایی) خبر داد.

صادقی گفت: بهزیستی با همکاری مجمع تشکلهای معلولین استان اصفهان، اقدام به تشکیل تیم های تخصصی ارزیابی در این زمینه نمود که جهت راست آزمایی اطلاعات مناسب سازی ادارات به 80 ساختمان اداری استان اعزام و در خصوص بررسی چهار شاخص مناسب سازی در ادارات به ارزیابی، مستند سازی و ارائه گزارش خواهند پرداخت.

وی افزود: تیم های ارزیابی کننده شامل 3 گروه تخصصی بوده که اعضاء آن کارشناسان ارشد معماری، مستند ساز و ... از گروه های معلولین ضایعه نخاعی، جسمی حرکتی و نابینایان می باشند.

وی گفت: این تیم ها پس از ابلاغ شاخص ها به کلیه ادارات مشمول طرح، به این ادارات مراجعه و بعد از بررسی و ارزیابی شاخص ها، نتایج این بررسی ها را به دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان اعلام می نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در نهایت دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان، پس از بررسی نهایی و جمع بندی اطلاعات تیم های ارزیابی کننده، نتایج را به منظور لحاظ نمودن در ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در جشنواره شهید رجایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد کرد.

صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با تلاش متعهدانه مسئولین استانی بتوانیم استان اصفهان و بویژه شهر اصفهان را به عنوان الگوی مناسب سازی شهری برای معلولان و سالمندان معرفی نماییم و فضای عمومی برای حضور هر چه بیشتر این عزیزان در جامعه را فراهم سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه