English

از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفت؛

دریافت ۲۴ سند جدید برای موقوفات شهرستان نائین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نائین از دریافت ۲۴ سند جدید برای موقوفات این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.

دریافت 24 سند جدید برای موقوفات شهرستان نائین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا پیرمرد نائینی با اشاره به دریافت ۲۴ سند جدید برای موقوفات شهرستان نائین اظهار داشت: از این تعداد سند 3 مورد متعلق به مساجد شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه دو مورد سند نیز مربوط به آب انبار بوده است، افزود: سه مورد از این موقوفات نیز کاربری مسکونی داشته است که یک مورد زمین منزل مسکونی و مورد نیز خانه قدیمی بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نائین با بیان اینکه ۱۶ مورد سند موقوفات دیگر نیز مربوط به اراضی کشاورزی بوده است، اضافه کرد: برخی از این اراضی در حال حاضر کشت دارد وبرخی نیز بایر شده است.

وی همچنین با بیان اینکه نیت ۸۰ درصد از موقوفات شهرستان نائین مربوط به روضه خوانی ائمه اطهار (ع) و به ویژه امام حسین (ع) است، ابراز داشت: به روز رسانی نیات موقوفات مطابق با نیاز روز نیز طی چند سال اخیر مورد توجه بوده است.

پیرمردنائینی با بیان اینکه مساحت موقوفات مسکونی شهرستان نائین که در سال جاری سند تک برگی دریافت کرده‌اند دارای یک هزار متر مساحت است، تصریح کرد: ارزش ریالی این موقوفات ۱۱ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: مساحت اراضی کشاورزی موقوفه‌ای که در سال جاری سند دار شده است نیز ۱۷ هزار و ۴۶۹ متر مربع است که ارزش ریالی این موقوفات نیز چهار میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳ جلد سند تک برگی جدید نیز کاربری مذهبی داشته است، ابراز داشت: مساحت این مراکز نیز ۹۱۸ مترمربع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نائین گفت: ۲ جلد سند تک برگی جدید نیز با کاربری خدماتی به مساحت ۴۶۳ مترمربع در نائین دریافت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی