English

از ابتدای سال جاری تاکنون:

اخذ ۱۳۶ سند مالکیتی برای موقوفات گلپایگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 136 سند جدید برای موقوفات شهرستان گلپایگان اخذ شده است.

اخذ 136 سند مالکیتی برای موقوفات گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ‌حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در خصوص صدور اسناد مالکیتی برای موقوفات شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در سال جاری صدور 66 سند جدید و تبدیل 25 سند دفترچه‌ای به تک برگی برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان موظف شده است.

وی افزود: تاکنون20 فقره سند دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شده است و پنج مورد دیگر نیز در دستور کار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان همچنین با اشاره به دریافت 116 سند جدید برای موقوفات شهرستان گلپایگان گفت: در این زمینه کاربری بیشتر این موقوفات زراعی و مسکونی بوده است.

وی با بیان اینکه 21 فقره از این اسناد مالکیتی طی 15 روز اخیر اخذ شده است، ادامه داد: ارزش ریالی این موقوفات 205 میلیارد ریال برآورد شده و مساحت آنها 15 هزار و 886 متر مربع بوده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین اسناد اخذ شده در اوقاف گلپایگان در خصوص موقوفه عباس خان گلپایگانی بوده است، تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان در زمینه ثبتی، حقوقی و مالی در استان اصفهان در سال جاری رتبه برتر را به دست آورده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان اضافه کرد: در حال حاضر دو سوم از موقوفات گلپایگان سند دار شده است و صدور سند برای یک سوم از موقوفات این شهرستان به دلیل نداشتن پلاک و یا مورد اختلاف با دیگر دستگاه‌ها زمان بر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه