English

کردستان میزبان سامانه بارشی خواهد بود

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: سامانه بارشی جدیدی از بامداد سه شنبه وارد استان می شود و مناطق مختلف کردستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کردستان میزبان سامانه بارشی خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علی پناهی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان، اظهار داشت: این سامانه جدید، در مناطق جنوبی استان همچون شهرهای کامیاران، سنندج، دهگلان، قروه و دیواندره سبب بارش باران و در ارتقاعات و گردنه‌ها بارش برف و کولاک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قسمت عمده بارش‌ها از صبح تا بعدازظهر روز سه شنبه اتفاق می افتد، افزود: براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، مقدار بارش‌های این سامانه زیاد نیست و به صورت میانگین حدود پنج تا هفت میلی متر بارش پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان پایدار است اما دمای هوا در حدود پنج الی شش درجه کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بیجار با دمای منفی هشت درجه سردترین و سلین با دمای 19.4 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج بین منفی یک و 15 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

پناهی یادآور شد: میانگین حداقل دمای استان در شبانه روز گذشته منفی 2 و حداکثر آن 10 درجه سانتی‌گراد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه