English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اختتامیه منطقه ای هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه در اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری اختتامیه منطقه ای هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه به میزبانی اصفهان خبر داد .

برگزاری اختتامیه منطقه ای هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی با بیان این خبر گفت: اختتامیه هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «مدرسه» منطقه مرکزی کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور برگزیدگان این جشنواره از استان های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد ، قم و اصفهان در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار شد .

وی ضمن اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره اظهار کرد: امسال هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در دو بخش‌ اصلی شامل آثاری در قالب داستان، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌ جانبی جشنواره شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) برگزار شده و در بخش ویژه هلال‌احمر با موضوعات مهرورزی و خود امدادی نسبت‌ به فراخوان و جذب آثار دانش‌آموزان از سراسر کشور اقدام که با حضور چشمگیر و استقبال کم نظیر اعضاء کانون‌های دانش‌آموزی مواجه شده است .

محمدهاشمی خاطرنشان کرد: در اختتامیه منطقه ای این دوره از جشنواره که با موضوع ویژه "مدرسه دوستی ، مدرسه ایمن" برگزار شد ، برگزیدگان و خانواده آنان ،مسئولین استانداری ،هلال احمر ، آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، ورزش و جوانان و تنی چند از اعضای جمعیت هلال احمر و سایر تشکل های دانش آموزی شرکت داشتند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور،ایجاد زمینه برای بروز استعدادها و تربیت نیروهای خلاق در این زمینه از سال ۱۳۹۱فعالیت خود را آغاز کرده است .

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره هفتم با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد .

جشنواره هلال احمر اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه