English

امیررضا صالح‌مقدم:

افزون بر ۱۰ هزار نفر کادر درمان در خراسان رضوی واکسن آنفلوانزا تزریق کرده‌اند

مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به احتمال تداخل و همزمانی این بیماری با شیوع کرونا در فصل پاییز، تزریق واکسن آنفلوانزا به گروه‌های هدف، بویژه کادر درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

افزون بر ۱۰ هزار نفر کادر درمان در خراسان رضوی واکسن آنفلوانزا تزریق کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا صالح‌مقدم مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تاکنون افزون بر ۱۰ هزار نفر از کادر درمان زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به طور رایگان واکسن آنفلوانزا تزریق کرده‌اند.

صالح‌مقدم در ادامه این خبر اظهار کرد: بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۵ هزار نفر پرسنل شامل پزشک، پرستار، کارکنان اتاق عمل، هوشبری و سایر شاغلان این حوزه دارد که به تدریج همه آن‌ها واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند.

مسئول هماهنگی امور واکسیناسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه متذکر شد: با توجه به احتمال تداخل و همزمانی این بیماری با شیوع کرونا در فصل پاییز، تزریق واکسن آنفلوانزا به گروه‌های هدف، بویژه کادر درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

صالحی مقدم در خاتمه این خبر تصریح کرد: تزریق دُز سوم یا یادآور واکسن کرونا به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از چند هفته گذشته آغاز شده است و به تدریج و با اولویت‌های تعیین شده همه کادر درمان دز سوم این واکسن را دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه