English

مدرسه سازی چادرملو در اردکان مرهم زخم کمبود فضای آموزشی

با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان تا کنون هیچ کدام از صنایع این شهرستان به موضوع مدرسه سازی وارد نشدند و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تنها شرکتی است که در این زمینه اقدام عملی انجام داده است.

مدرسه سازی چادرملو در اردکان مرهم زخم کمبود فضای آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل کارگر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: در چند سال اخیر به طور متوسط سالانه ۱۲۰۰ الی ۱۴۰۰ نفر به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اردکان افزوده می شود به طوری که در ۱۹ مدرسه با کمبود کلاس مواجه بودیم و انباری مدرسه را به کلاس تبدیل کردیم و با این افزایش جمعیت دانش آموزی نیازمند کمک خیران مدرسه ساز هستیم.

کارگر تاکید کرد: شرکت چادرملو طبق تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش امضا کرده بود و طی آن مقرر شد شرکت چادرملو احداث چهار ساختمان مدرسه تا ۵۰ درصد را متقبل شود و ۵۰ درصد مابقی را وزارت آموزش و پرورش تکمیل نماید.

وی در خصوص اجرای این تفاهم نامه گفت: در حال حاضر 50 درصد از یک مدرسه از طرف چادرملو در اردکان تکمیل و تحویل داده شده و قرار است امسال وزارت آموزش و پرورش منابع مالی ادامه ساخت آن را تأمین کرده و ساخت آن را به اتمام برساند.

کارگر گفت: همچنین شرکت چادرملو ساخت دومین مدرسه را تا ۱۰ درصد به پیش برده و سومین مدرسه نیز در حال آماده سازی برای ساخت از سوی چادرملو است.

کارگر بیان کرد: این مدارس به صورت ۱۲ الی ۱۵ کلاسه و با مساحت بالای ۲۵۰۰ مترمربع  زیربنا احداث می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان تاکید کرد: با  توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان تا کنون هیچ کدام از صنایع این شهرستان به موضوع مدرسه سازی وارد نشدند و شرکت چادرملو تنها شرکتی است که در این زمینه اقدام عملی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه