English

رییس آموزش و پرورش اردکان؛

با افزایش فعالیت صنعتی در اردکان کمبود فضای آموزشی داریم

رییس آموزش و پرورش اردکان گفت: با توجه به افزایش فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در پنج سال آینده، به ۲۴۰ کلاس درس شامل ۲۴ مدرسه ۱۰ کلاسه نیاز است.

با افزایش فعالیت صنعتی در اردکان کمبود فضای آموزشی داریم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل کارگر رییس آموزش و پرورش اردکان در جمع اعضای شورای شهر کمبود فضای آموزشی، کلاس‌های ۳۴ نفری و کمبود معلم را از جمله مشکلات آموزش و پرورش در نظام آموزشی جدید برشمرد.

به گفته وی هم اکنون ۱۲۵۰ نفر به دانش آموزان مقاطع تحصیلی شهرستان اضافه شدند، ۲۰۰ معلم هم چند سال اخیر بازنشسته شد و با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته ۱۰۰ معلم جدید جذب شدند.

وی خواهان کمک مجموعه مدیریت شهری برای تامین فضای آموزشی شهرستان اردکان شد و اظهار داشت: زمین برای ساخت مدارس خیری موجود نیست و بدون احتساب دانش‌آموزان مهاجر با توجه به افزایش فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در پنج سال آینده، به ۲۴۰ کلاس درس شامل ۲۴ مدرسه ۱۰ کلاسه نیاز است.

همچنین جواد شاکر رئیس شورای شهر اردکان فزود: اعضای این نهاد مدنی آمادگی دارند با عزم جدی در کاهش بحران‌ها و دغدغه‌های آموزش و پرورش گام‌های موثری بردارند که این نگاه مثبت، آثار نیکی را به جای خواهد گذاشت که ثمره آن برای فرزندان این شهر مفید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه