English

محمدرضا صابری‌تولایی:

آموزش های مجازی از کیفیت لازم برخوردار نیستند

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: بهترین و با کیفیت‌ترین آموزش از نظر ما آموزش حضوری است و آنچه مهم است مراقبت از سلامت و تندرستی دانش‌آموزان و کادر آموزشی و اداری مدارس و حفاظت آن‌ها در برابر ابتلا به ویروس کرونا است.

آموزش های مجازی از کیفیت لازم برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا صابری‌تولایی معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: باید بپذیریم که آموزش مجازی از کیفیت لازم برخوردار نیست.

صابری‌تولایی در ادامه متذکر شد: بهترین و با کیفیت‌ترین آموزش از نظر ما آموزش حضوری است و تاکید بر بازگشایی تدریجی آموزشگاه‌ها نیز با هدف افزایش سطح کیفی آموزش‌ها انجام شد.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین افزود: چنانچه دانش‌آموزی در مدارس و مقاطعی که مشمول بازگشایی هستند به خاطر بیماری زمینه‌ای و یا هر علتی، امکان حضور در مدرسه را ندارد، دریافت آموزش‌ها بر عهده خانواده و از طریق آموزش فضای مجازی و تلویزیون ممکن خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه مهم است مراقبت از سلامت و تندرستی دانش‌آموزان و کادر آموزشی و اداری مدارس و حفاظت آن‌ها در برابر ابتلا به ویروس کرونا است و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و همه ادارات شهرستانی آن تمام توجه خود را صرف تضمین سلامت دانش‌آموزان کرده اند.

صابری تولایی در خاتمه یادآوری کرد: طی روند بازگشایی تدریجی مدارس بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس روستایی و عشایری همزمان با اول مهرماه و مدارس مقطع متوسطه دوم از نیمه آبانماه به صورت حضوری آموزش‌ها را آغاز کردند و مدارس مقطع متوسطه اول نیز از ابتدای آذرماه به صورت حضوری بازگشایی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه