English

حشمت اله وردی:

آموزش مدارس دوره متوسطه دوم زیر۳۰۰ دانش آموز در مناطق شهری ایلام از امروز حضوری می‌شود

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: آموزش مدارس دوره متوسطه دوم زیر300 نفر دانش آموز در مناطق شهری استان اعم از شاخه نظری و دروس عمومی از امروز 15 آبان ماه حضوری ارایه می شود.

آموزش مدارس دوره متوسطه دوم زیر300 دانش آموز در مناطق شهری ایلام از امروز حضوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان کلاس‌های درس پر جمعیت این مدارس به صورت گروه بندی تقسیم خواهند شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس تا جمعیت 15 نفر یک‌ گروهه خواهند بود و کلاس‌های درس با جمعیت بالای 15  نفر نیز گروه بندی می شود، اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل آموزش مدارس متوسطه دوره اول نیز از اول آذرماه حضوری می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به داینکه هنوز برای آموزش مدارس ابتدایی تصمیم‌گیری نشده است، تصریح کرد: آموزش دانش آموزان ابتدایی مدارس مناطق شهری نیز همچنان مجازی و در بستر شاد است.

اله وردی با بیان اینکه تلاش می شود خوابگاه های مدارس شبانه روزی با حداقل ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده دانش آموزان واکسینه شده اند، اهتمام وزارت تغییر در الگوی فعالیت آموزش مجازی به سمت حضوری شدن است.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه دانش آموزان مدارس روستایی، عشایری و دروس مهارتی هنرستان‌های فنی و کار و دانش حضوری بوده است،گفت:آموزش در بستر شاد برای کلاس‌های حضوری به عنوان مکمل درسی ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام خبر داد و گفت: از روز شنبه پانزدهم آبان ماه در بخشی از مدارس آموزش حضوری آغاز می شود.

وردی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با آموزش حضوری مدارس روستایی و عشایری و نیز دروس مهارتی هنرستان‌ها با گروه بندی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و کماکان ادامه دارد،افزود: بنا بر دستورالعمل‌های وزارتخانه از روز شنبه پانزدهم آبان ماه مدارس دوره دوم متوسطه که جمعیت دانش آموزی آنها زیر 300 نفر باشد با رعایت گروه بندی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی بخشی از آموزش خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در گروه‌های زوج و فرد توسط مدیران مدارس گروه بندی می‌شوند و طی هفته‌ای 2 یا 3 روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند،اظهار داشت:آموزش در بستر شاد به صورت مکمل و فوق برنامه تقویتی کماکان نیز ادامه دارد و مطالبی که به صورت حضوری معلمان تدریس می‌کنند مکمل آن در بستر شاد است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق شهری کماکان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد آموزش می‌بینند و بنا بر اعلام ستاد کرونا کشور طی هفته آینده در مورد این دانش آموزش نیز تصمیم گیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه