English

عارف نوروزی:

تایباد دارای بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور است

مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: این ستاد و بنیاد برکت تاکنون حدود ۱۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور اجرا کرده اند که اغلب در حوزه های مشاغل خرد، خانگی و کوچک بوده است.

تایباد دارای بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عارف نوروزی مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) عنوان کرد: مرحله نخست بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد به همراه ۲ طرح کشاورزی و دامپروری دیگر در شهرستان تایباد با به بهره برداری رسید.

نوروزی در این مراسم اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ طرح اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش زعفران و مرحله نخست دامداری ۲ هزار راسی مولد دیگر طرحهای به بهره برداری رسیده شده هستند که همگی در حوزه طرح های حوزه امنیت غذایی اند.

مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ادامه داد: این طرح های اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی اجرا شده اند که برای ۳۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به شکل غیر مستقیم اشتغال در پی داشته است. 

نوروزی همچنین متذکر شد: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان مرزی تایباد نتایج خوبی داشته است و توسعه زنجیره ارزش زعفران در اهداف گروه اقتصادی این ستاد قرار دارد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار، انبار تجمیع زعفران کشاورزان منطقه تایباد ساخته شد که بر اساس محصول تحویلی به انبار، از طریق بانک ها به زعفرانکاران تسهیلات ارائه می شود. 

مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ادامه تاکید کرد: با این اقدام، زعفرانکاران دیگر مجبور نخواهند بود محصولشان را به قیمت پایین به فروش برسانند و از ارزش آن بی‌بهره بمانند. 

وی اظهار کرد: این ستاد و بنیاد برکت تاکنون حدود ۱۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور اجرا کرده اند که اغلب در حوزه های مشاغل خرد، خانگی و کوچک بوده است.

نوروزی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان امسال ایجاد بیش از ۳۰۰ هزار ظرفیت شغلی توسط بنیاد برکت در دستور کار قرار دارد و تحقق‌ این هدف در حال انجام است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه