English

عباس زیدی خبر داد:

یک فوتی و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودرو در محور دشت عباس-دهلران

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان ایلام گفت: در تصادف دو دستگاه خودرو در محور دشت عباس – دهلران از توابع استان ایلام یک نفر فوتی و چهار مصدوم شدند.

یک فوتی و 4 مصدوم در تصادف دو دستگاه خودرو در محور دشت عباس-دهلران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، عباس زیدی مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان ایلام افزود: ساعت 18 و 38 دقیقه عصر امروز برخورد دو دستگاه خودرو سبک در حد فاصل دشت عباس به سمت شهرستان دهلران به مرکز اورژانس 115 اعلام گردید.

وی اظهار داشت: بلافاصله ماموریت به پایگاه های دشت عباس و موسیان اعلام گردید که در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تصادف حاضر شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان ایلام تصریح کرد: این تصادف چهار مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین حادثه تحت مراقبت های اورژانسی به بیمارستان شهدای  شهرستان دهلران انتقال داده شد.

کهزادی

انحراف به چپ خودرو چری حادثه آفرید

رئیس پلیس راه  استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور دهلران به دشت عباس خبر داد  و گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در محور دهلران به دشت عباس، بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص گردید یک دستگاه خودروی چری با یک دستگاه پژو برخورد نموده که بر اثر آن یک نفر از سرنشینان پژو به علت شدت جراحات کشته و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند،اظهار داشت: کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ خودروی چری نسبت به پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می باشد، لازم است رانندگان گرامی به منظور حفظ جان خود و سرنشینان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه