English

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم :

روز ورود رهبر معظم انقلاب به جیرفت، به عنوان روز جیرفت در تقویم انقلاب ثبت شود

امام جمعه جیرفت گفت: بیان روز جیرفت خشم رسانه‌های معاند را برانگیخته چرا که روزی بهتر از روز ورود رهبر معظم انقلاب برای ثبت به عنوان روز جیرفت وجود ندارد.

روز ورود رهبر معظم انقلاب به جیرفت، به عنوان روز جیرفت در تقویم انقلاب ثبت شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، یادواره ۱۲۸ شهید دانش آموز شهرستان جیرفت در دبیرستان پسرانه امیرکبیر برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت در یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان، با بیان لزوم زنده نگهداشتن یاد و سیره شهدا در جامعه خاطر نشان کرد : از خصوصیات منحصر به فرد دفاع مقدس، حضور پر رنگ دانش آموزان، نوجوانان و جوانان است.

امام جمعه جیرفت گفت : پدیده دانش آموزان شهید، رزمنده، جانباز و آزاده، پدیده‌ای بی‌نظیر درجنگ‌های جهان است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری مداوم یادواره ها بالاخص در مدارس برای حفظ روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی در نسل جوان ابراز داشت : دبیرستان امیرکبیر، مدرسه‌ای شاخص در انقلاب و دفاع مقدس است.

امام جمعه جیرفت با تاکید بر ایجاد موزه شهدا برای نشان دادن آثار و وصیت نامه هشدای دانش آموزیادآور شد : مدیر آموزش و پرورش جیرفت و مسئولین شهرستان باید قسمت قدیمی باقی مانده از دبیرستان جیرفت را به عنوان موزه شهدای دانش آموز حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم لزوم پیگیری مسئولین سیاسی و فرهنگی شهرستان بر نامگذاری روز جیرفت در تقویم کشور را خواستار شد و خاطر نشان کرد : روز ورود رهبر معظم انقلاب به این شهرستان باید به عنوان روز جیرفت در تقویم انقلاب ثبت شود چرا که هر آنچه داریم از نفس مسیحایی ایشان در این شهرستان است.

امام جمعه جیرفت با بیان تعلق خاطر مقام معظم رهبری به جیرفت خاطرنشان کرد : رهبری، جیرفت را خانه خود دانسته و پس از اعلام آزادی ایشان توسط ساواک و‌ بازگشت از جیرفت نیز دلبستگی ایشان به مردم این شهرستان را کم رنگ نکرد و این مردم را همشهری خود می‌دانند.

وی گفت د: ثبت روز جیرفت، افتخاری برای مردم ولایتمدار جیرفت است و فرصتی برای بازخوانی تاریخ و نقش این مردم در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تارم با اعلام خشم معاندین نظام در این چند روزه به پیشنهاد نامگذاری روز جیرفت در تقویم کشور گفت : بیان این مطلب خشم رسانه‌های معاند را برانگیخته چرا که روزی بهتر از روز ورود رهبر معظم انقلاب برای ثبت به عنوان روز جیرفت وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه