English

آموزش و پرورش اولویت شورای شهر و شهرداری یزد خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با مدیر ناحیه یک آموزش پرورش یزد گفت: باید فضای کیفی مدارس مورد بررسی قرار گیرد و هر یک از دستگاه ها همچون فرمانداری، آموزش و پرورش، شهرداری، استانداری و... به مسئولیت خود در حوزه آموزش عمل کنند.

 آموزش و پرورش اولویت شورای شهر و شهرداری یزد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در جلسه غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد و عزیزالله سیفی نایب رئیس شورای شهر با زهره امیرچقماقی مدیر ناحیه یک آموزش پرورش یزد بر همکاری بین شهرداران مناطق و مدیران نواحی آموزش و پرورش یزد تاکید شد.

غلامحسین دشتی با تاکید بر پیش بینی وضع آینده مدارس و فضاهای آموزشی گفت: باید فضای کیفی مدارس مورد بررسی قرار گیرد و هر یک از دستگاه ها همچون فرمانداری، آموزش و پرورش، شهرداری، استانداری و... به مسئولیت خود در حوزه آموزش عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: این قبیل جلسات در سطح استان و با محوریت مدیران استانی برگزار شود و باید مطالبه مدیرکل از مسئولین استان باشد تا تصمیمات آن به درستی اجرا شود.

وی با ارائه پیشنهاد ایجاد صندوق خیرین در مناطق آموزش و پروش گفت: خیرین همواره در حوزه آموزش و پرورش آماده هستند و علاوه بر ساخت و ساز از امور فرهنگی هنری مدارس حمایت شود.

دشتی اظهارداشت: آموزش و پرورش اولویت شهرداری قرار خواهد داشت و ما نسبت به نسل آینده مسئولیت داریم و جلسات مشترکی را با شهرداری و کمیسیون های فرهنگی، بودجه و عمران و سازمان فرهنگی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه