English

در اردوی تفریحی اعضای جوانان هلال احمر خاتم مطرح شد؛

نقش موثر جوانان هلال احمر در اجرای موفق طرح های اجتماعی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: اردوی تفریحی اعضای جوانان هلال احمر این شهرستان در منطقه سرچشمه هرات با حضور اعضای کانون های جوانان خواهران و برادران برگزار شد.

نقش موثر جوانان هلال احمر در اجرای موفق طرح های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اردوی فرهنگی تفریحی جوانان هلال احمر شهرستان خاتم همزمان با هفتاد و چهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر  استان یزد، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت :اردوی تفریحی اعضای جوانان هلال احمر این شهرستان در منطقه سرچشمه هرات  با حضور اعضای کانون های جوانان خواهران و برادران برگزار شد.

نوید افزود: این اردو که همزمان با هفتاد و چهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر  برگزار گردیده است به پاس قدردانی از یک سال همراهی اعضا کانون ها جوانان بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: جوانان با انجام خدمات داوطلبانه در سال گذشته نقش پررنگی در اجرای طرح های آمران و ناظران سلامت، خادمان حسینی، و طرح شهید سلیمانی که در راستای جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شده بود داشته اند.

نوید در ادامه عنوان کرد : این برنامه شامل همایش کوهپیمایی  و خاطره گویی اعضا بوده است و به نفرات برتر هدایایی به همراه لوح سپاس به رسم یادبود اهد شد..

وی عنوان کرد : همشهریان  جهت عضویت در  سازمان جوانان می توانند با مراجعه به سامانه عضویت هلال احمر و یا حضور در هلال احمر شهرستان نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند و از خدمات این سازمان بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه