English

وحید میرمحمدی خبر داد:

صدور ۸ هزار کارت هوشمند رانندگان در استان اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : از ابتدای امسال 8 هزار کارت هوشمند برای رانندگان استان صادر یا تمدید شده است.

صدور 8 هزار کارت هوشمند رانندگان در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، وحید میرمحمدی ، رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه این کارت میزان کارت هوشمند برای رانندگان پرتلاش ناوگان های باری و مسافری صادر شده گفت: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: 14 هزار نفر راننده فعال بخش حمل ونقل کالا و مسافر استان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل با اشاره به ضریب امنیتی بالای کارت هوشمند گفت: امکان ذخیره‌سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های این کارت است.

میرمحمدی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز خاطرنشان کرد: در 7 ماه گذشته 5/2 میلیون تن کالا توسط 87 شرکت حمل و نقل کالا جابجا شده است.

وی بیشترین کالای جابجا شده استان اردبیل را مربوط به شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و از صدور 182 هزار برگ بارنامه خبر داد.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل را خاطرنشان کرد و ادامه داد : مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه