English

راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در اصفهان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در اصفهان خبر داد.

راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایرج موفق از راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک به عنوان نخستین شهرک تخصصی این حوزه در اصفهان خبر داد و تاکید کرد: استان اصفهان قطب صنعت نساجی ایران است.

سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این مراسم گفت: یارمحمدیان مدیرعامل نمایشگاه اصفهان و تیم اجرایی این مجموعه توانستند با تلاش، پشتکار و همراهی مسولان استانی و شهری بنای ماندگاری را برای شهر و استان اصفهان به یادگار بگذارند.

شاه‌کرمی رئیس انجمن کارفرمایان صنعت نساجی استان اصفهان نیز تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از دو هزار واحد صنعتی در حوزه صنعت نساجی فعالیت دارند که بیش از پنجاه هزار اشتغال را برای مردم فراهم کرده‌اند. در حال حاضر زمینی برای احداث شهرک صنعتی با محوریت تولید پوشاک در اختیار داریم که می‌تواند پس از راه‌اندازی، اشتغال قابل توجهی را برای استان اصفهان فراهم کند.

علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز گفت: صنعت نساجی به عنوان صنعت سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود و می‌تواند زمینه اشتغال‌زایی بسیاری را ایجاد کند.

گفتنی است؛ روبان‌چینی و آغاز رسمی چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات اصفهان با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل گمرک استان، روسای انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت نساجی و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه