English

علی رسولیان خبر داد

احداث ناحیه صنعتی شیرین سو با تامین برق در آینده نزدیک

معاون وزیر صمت با حضور در همدان و بازدید از برخی از نواحی و شهرک های صنعتی، ضمن اشاره به وجود واحد های توانمند و اثرگذار در این استان، خاطرنشان کرد: با تامین برق مورد نیاز، ناحیه صنعتی شیرین سو در آینده ای نزدیک احداث خواهد شد

احداث ناحیه صنعتی شیرین سو با تامین برق در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی رسولیان، معاون وزیر صمت  رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدیدی که تا این لحظه از چند ناحیه و شهرک صنعتی به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان و نماینده مردم شریف کبودرآهنگ و بهار در مجلس و... داشته است.

رسولیان در حاشیه این بازدید ها در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به دعوتی که  از سوی نماینده مجلس و مردم این منطقه از بنده در خصوص بازدید از برخی نواحی  و شهرک های صنعتی به عمل آمد در منطقه حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به  خوشه پوشاکی که در کردآباد واقع در کبودرآهنگ شکل یافته است، عنوان کرد:  از مجموعه پوشاک  روستای کردآباد بازدید به عمل آمد که بخش خصوصی فعالیت خوبی در زمینه تولید پوشاک در این روستا انجام داده است.

معاون وزیر با بیان اینکه  اقدامات بسیار موثری در اینخصوص انجام شده است، گفت: مقرر است با همکاری نماینده کبودراهنگ و بهار  شهرک کوچکی یا ناحیه کوچک صنفی را ایجاد کنیم البته مشروط بر آنکه  مردم بتوانند زمین آن را تامین کنند و این اتفاق باعث می شود زنجیره تولید پوشاک به طور کامل ایجاد شود.

 وی افزود: مدیرکل محترم نساجی وزارت صمت مقرر است که در آینده نزدیک بازدیدی را از منطقه به عمل آورد تا اینکه مواد اولیه خوشه رابتوان تامین کرد و این امر موجب ارتقای خوشه خواهد بود.

 مدیر عامل سازمان صنایع کوچک با اشاره به بازدید از دو ناحیه صنعتی از جمله اورقین، گفت: در ناحیه صنعتی اورقین ۱۶ قطعه واگذار شده است و آغاز به کار کرده اند. 

رسولیان خاطرنشان کرد: نماینده محترم کبودرآهنگ و بهار تاکید خاصی بر ناحیه صنعتی شیرین سو داشتند که آنجا نیز مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: ناحیه صنعتی شیرین سو  به دلیل برخی از موضوعات از جمله تامین برق که مهمترین در این مقوله است تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد:  مقرر شد که در سال جاری در وضعیت این ناحیه تغییراتی حاصل شود و زیر ساخت های مرتبط انجام شود.

 وی تصریح کرد:  با توجه به نیروگاه خورشیدی که در این حوالی  وجود دارد و شبکه برق ۲۰ کیلوولت مقرر شد که نماینده محترم آقای توسلی از طریق وزارت نیرو و شرکت توزیع برق را تامین کند

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه