English

سید حامد عاملی:

امیدوارم اندیشه های جدید موجب رونق و توسعه اقتصادی اردبیل شود

استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با اندیشه های جدید شاهد رونق اقتصادی و توسعه روز افزون برای استان باشیم.

امیدوارم اندیشه های جدید موجب رونق و توسعه اقتصادی اردبیل شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید استانداری ضمن تقدیر از همه کارکنان و معاونان سابق گفت: همه مسوولیت ها زمانی پایان می یابد و با تغییر دولت تغییرات در حوزه های مختلف نیز طبیعی و یک امر عادی است.

وی با بیان اینکه تغییرات به منزله این نیست که در گذشته کاری انجام نشده است افزود: کارهای زیربنایی خوبی در گذشته انجام شده و در حال انجام است و باید این اقدامات در حوزه های مختلف تداوم یابد و با اندیشه های جدید نیز شاهد رونق اقتصادی و توسعه روز افزون برای استان باشیم.

استاندار اردبیل ضمن قدردانی از مجموعه همکاران استانداری اظهار کرد: همه ما برای یک استان و مملکت تلاش می کنیم و باید سعی کنیم این خدمات برای مردم و توسعه و بهبود وضعیت شاخص ها باشد.

عاملی تصریح کرد: هدف اصلی ما ارتقای شاخص ها در سطح استان است و باید از تجربه همه کسانی که دلسوزانه برای نظام و مردم گام بر می دارند در سنگرهای مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تفکرات جدید سبب بهبود وضعیت می شود بیان کرد: معاونان جدید استانداری عموما افراد شناخته شده و کاری هستند که با ایده های جدید ضمن ادامه مسیر گذشته باعث بهبود وضعیت در استان خواهند شد.

استاندار اردبیل ضمن معرفی معاونان جدید و مدیرکل حوزه استانداری تاکید کرد: همه ما باید نگاه توسعه ای و بهبود شرایط حاکم را داشته باشیم و نباید در این راستا اعتماد سوزی اتفاق بیافتد.

در ادامه معاونان سیاسی،امنیتی و اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع سابق استانداری ضمن تقدیر از کارکنان زیر مجموعه خود گزارش کوتاهی از دوران مدیریت خودشان ارایه کردند.

در پایان رضا قاسمیان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، کاظم دبیر به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، یاسر عبداللهی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، سید کمال الدین میرجعفریان به عنوان سرپرست معاونت عمرانی معرفی شدند و پرویز پرزور به عنوان مدیرکل حوزه استانداری معارفه شد.

همچنین استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس از زحمات معاونان و سرپرست سابق حوزه استانداری تقدیر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه