English

تاکید دادستان تفت بر همکاری دستگاه های متولی برای حفظ باغات شهرستان تفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: لازمه حراست و حفاظت باغات به عنوان اثر ثبت شده با حضور دستگاه های متولی امر ارتباط مستقیم دارد.

تاکید دادستان تفت بر همکاری دستگاه های متولی برای حفظ باغات شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در این رابطه بیان داشت: همکاری و تعامل دستگاه های ذی ربط  در راستای حفظ و صیانت از باغات امری ضروری و مورد تاکید است.

این مقام قضایی افزود: ار مصادیق بارز تضییع حقوق عامه ترک فعل قانونی است که دادستانی با هرگونه ترک فعل علی الخصوص در رابطه با حراست و حفاظت باغات برخورد قاطع خواهد کرد.

وی در رابطه با حقوق عامه اظهار داشت: احیای حقوق عامه یکی از وظایف اصلی دستگاه قضاست و کسانی که با این امر مهم ارتباط مستقیم دارند باید زمینه تحقق را فراهم کنند.

اقبالی تصریح کرد: برنامه صیانت از باغات یکی از اولویت های مهم دادستانی تفت است و بر همین اساس لازم است تمامی دستگاه های نظارتی در این رابطه به صورت جدی این موضوع را پیگیری نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد: حفظ باغها و ارائه راه کارهایی برای جلوگیری از تخریب آن ها نیازمند عزم جدی از سوی شهروندان هست و با نهادینه کردن فرهنگ حفظ باغات از سوی مردم و همچنین مسئولان شاهد نتایج مثمر ثمری باشیم.

شایان ذکر است بخش وسیعی از باغات شهر تفت ثبت اثر ملی شده و این شهر به دلیل قرار گرفتن در دامنه‌های شیر کوه از آب و هوایی خنک نسبت به دیگر شهرهای استان یزد برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه