English

افشای گوشه‌ای از پشت پرده تخریب عضو شورای شهر بندرعباس

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خبر مبنی بر درآمدزایی عجیب روزنامه منتصب به یکی از اعضای شورای شهر را تکذیب کرد.

افشای گوشه‌ای از پشت پرده تخریب عضو شورای شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در خصوص مطلب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی هرمز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس تکذیبیه مطلب منتشر شده را به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هرمز ارسال کرده است و در ادامه لازم دانستیم در خصوص خبر کذب منتشر شده توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، به اطلاع عموم برسانیم.

در بخشی از متن این تکذیبیه آمده است؛

با عنایت به درج خبری در پایگاه اطلاع‌رسانی هرمز در تاریخ پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ با عنوان «هرمز بررسی کرد؛ درآمدزایی ۲۱۵ میلیون تومانی روزنامه دریا از سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس/ سهم سایر رسانه ها زیر ۴ میلیون تومان !» به استحضار می‌رساند مطلب فوق کاملا کذب بوده و با بررسی‌های انجام شده طی سال‌های ۱۳۹۵ تاکنون فاکتورهای ثبت شده در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس متعلق به روزنامه دریا بسیار کمتر از عدد ادعا شده در خبر بوده و مبلغ ثبت شده نیز تاکنون به طور کامل پرداخت نشده‌است.

از سوی دیگر از سال ۱۳۹۵ تمامی آگهی‌های سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری از طریق روابط‌عمومی شهرداری مرکزی بین نشریات توزیع شده‌است و روزنامه دریا به طور مستقیم از سازمان‌های زیرمجموعه‌شهرداری آگهی دریافت نکرده‌است.

همچنین انتشار خبر کذب مذکور بلافاصله پس از اظهار نظر عضو فعلی شورای شهر و مدیر مسئول روزنامه دریا در خصوص برخی موارد مورد رسیدگی در شورا به نظر می رسد ، پیش از آنکه جنبه اطلاع رسانی داشته باشد با هدف تخریب شهرداری و عضو شورای شهر انجام گرفته است، ضمن آنکه از آغاز بکار شورای ششم بیش از سه ماه نگذشته و مبالغ ثبت شده در سال‌های گذشته هیچ ارتباطی به عضویت عضو فعلی شورای شهر بندرعباس ندارد و از زمان شروع بکار شورای ششم شهر بندرعباس، حسب درخواست کتبی ایشان، تاکنون هیچ آگهی یا رپرتاژی از سوی شهرداری و سازمان‌های وابسته در روزنامه دریا منتشر نشده‌است.

مضافاً آنکه بنظر می رسد نگارنده خبر از حداقل دانش کافی در حوزه مالی و حسابداری برخوردار نبوده و احتمالا با جمع ارقام تراز اختتامیه و افتتاحیه که در گزارش مالی هر سال تکرار می شود به عددی چند برابر رقم واقعی دست یافته که اساساً کذب محض است.

همچنین در خصوص ادعای میانگین آگهی کمتر از ۴ میلیون تومان نیز برای سایر نشریات، به اطلاع می رساند که بر اساس اسناد حسابداری موجود، این موضوع نیز کذب و ارقام واقعی موجود، بسیار بالاتر از رقم مورد ادعا در آن خبر است.

شایان ذکر است؛ ارقام دقیق فوق الذکر پس از طی روال قانونی تحقیق و تفحص شورای شهر، توسط شورا قابل ارائه خواهد بود.

متن این تکذیبیه جهت آگاهی و اطلاع افکار عمومی و شفاف سازی رسانه مربوطه به پایگاه اطلاع رسانی هرمز ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی