English

حجت الاسلام علی چراغی پور:

مراسم ۱۳ آبان فردا در سراسر ایلام برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه فردا مراسم 13 آبان در سراسر استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی برگزار می شود.

مراسم 13 آبان فردا در سراسر ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سطح این استان  اشاره کرد و افزود: این مراسم به صورت اجتماع و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی همزمان با سراسر کشور با شعار محوری ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا در مناطق مختلف این استان برگزار می شود.

وی به مکان های تجمع این آئین در شهرستان های مختلف استان اشاره و اظهار داشت: این مراسم  در شهرستان ایلام فردا 10 صبح  در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار و  سخنران آن حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله می باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه مراسم 13 آبان ساعت 9 صبح در میدان امام (ره) در شهرستان آبدانان برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم ساعت 10 صبح در گلزار شهدای ایوان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور با اشاره به اینکه مراسم 13 آبان ساعت 10 صبح  در بدره در محل گلزار شهدای گمنام برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در میدان معلم سرابله مرکز شهرستان چرداول نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان دره شهر این مراسم در ساعت 8 و 30 دقیقه در هنرستان اندیشه برگزار می شود، گفت: مراسم یوم الله 13 آبان  راس ساعت 10 صبح  در میدان بسیج شهر دهلران نیز  برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این مراسم در گلزار شهدای گمنام مرکز شهرستان سیروان ساعت 9 و 30 دقیقه برگزار می شود، افزود: در چوار ساعت 10 صبح در مدرسه آل عصمت ، مهران ساعت 10 صبح  میدان شهید سردار سلیمانی، ملکشاهی ساعت 10 صبح  محوطه سالن شهید مطهری و هلیلان (شهر توحید) 10 صبح در دبیرستان حجاب برگزار خواهد شد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بمناسبت 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار روزی تاریخ ساز و به یاد ماندنی و یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که بنا به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران محسوب می شود.

بی تردید بزرگداشت این مناسبت ماندگار رسالتی خطیر بوده که در شرایط کنونی و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باید مورد توجه قرار گیرد.

هر چند شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی را در راه برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت ها ایجاد کرده است اما امسال مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت اجتماع ضد استکباری  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح نقاط مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این آیین در مرکز استان ساعت 10صبح فردا پنجشنبه 13 آبان ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده محترم ولی فقیه  در قرارگاه ثارالله برگزار می شود.

از عموم مردم استان ولایت مدار و همیشه در صحنه ایلام دعوت بعمل می آید تا با حضور خود بار دیگر انزجار خود از نظام استکباری به ویژه سیاست های خصمانه آمریکای جهانخوار را اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه