English

حجت الاسلام چراغی پور:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محصول درایت بی بدیل و دوراندیشی امام راحل است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه این شورا محصول درایت بی بدیل و دوراندیشی امام خمینی (ره) است،گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده که امروز از جایگاه ویژه و ارزنده ای در جامعه و نظام اسلامی برخوردار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محصول درایت بی بدیل و دوراندیشی امام راحل است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  در آستانه 12 مردادماه ،چهل و یکمین سالروز این نهاد به فرمان امام راحل،افزود:این نهاد مردمی مولود انقلاب اسلامی بوده که با پشتوانه مردمی و با حرکت صحیح در مسیر اهداف نظام و منویات راهگشای مقام معظم رهبری در طول سالهای سپری شده از عمر خود همواره عملکردی درخشان در راستای اجرای رسالت خود داشته است .

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه ایام الله و مناسبت های انقلابی نقش مهمی در ترویج بیش از پیش فرهنگ انقلابی گری و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی دارد ،اظهار داشت:امروز نسل نوپا و بالنده جامعه نیازمند کسب معرفت و آگاهی نسبت به روند رو به رشد نهضت عظیم انقلاب اسلامی بوده و در این راستا نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند بسیار اثر گذار باشد .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در طول چهل و دو سال سپری شده از حیات پربرکت این نهضت الهی از تمامی امکانات برای تخریب و تضعیف انقلاب بهره برداری کرده و سرمایه گذاری های هنگفتی به ویژه در عرصه رسانه و تبلیغات مسموم در دستور کار قرار داده اند.

حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: بر این اساس ضرورت تبیین و تشریح شفاف و باورمندانه اهداف و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی می تواند تبلیغات و تلاش های مذبوحانه دشمنان و مخالفان را بی اثر کند .

وی با گرامیداشت 12 مردادماه چهل و یکمین سالروز تأسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشأن (ره) در سال 59 ، گفت : این نهاد در استان ولایت مدار و مرزدار ایلام نیز همواره سعی در حرکت صحیح و متعهدانه در راستای تحقق اهداف و رسالت خطیر خود داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه