English

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان:

امروز مهم ترین جنگ با آمریکا جنگ فرهنگی و رسانه ای است

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: امروز شاید مهم ترین جنگی که ما با امریکا داریم جنگ فرهنگی و رسانه ای است.

امروز مهم ترین جنگ با آمریکا جنگ فرهنگی و رسانه ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بهرام عبدالحسینی امروز در آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: دشمنی آمریکای جنایتکار با ما همیشگی بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قبل از ورود به عراق و افغانستان جنگ رسانه ای انجام داد و جنگ رسانه ای را از این دو کشور برد و هیچ مقابله ای در این دو کشور به این دلیل اتفاق نیفتاد، ادامه داد: امروز امریکا و کشورهای غربی خیلی وارد جنگ نظامی با کشورها نمی شوند.

عبدالحسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت فضای مجازی بیان کرد: امروز دشمنان به وسیله فضای مجازی جنگ را علیه ما شروع کردند.

وی افزود: امروز یک از جاهایی که ما در آن آسیب می بینیم فضای مجازی بوده و امروز نزدیک به ۸۰ تا ۸۵ درصد محتوا در فضای مجازی دست افرادی است که خارج از کشور هستند و بسیار در این زمینه ضعیف عمل کردیم.

بهرام عبدالحسینی گفت: در نظر سنجی که سال گذشته در اصفهان انجام شده بالای ۷۰ درصد مردم اصفهان از پیام رسان ها و اپلیکیشن های خارجی استفاده می کنند و ما نتوانستیم پیام رسان های داخلی را در این زمینه داشته و فضا را در دست بگیریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه جنگ جنگ روایت هاست و هر کس روایت اول را مطرح کند تقریبا برنده است، گفت: از بسیجیان می خواهم خوب در این فضا کار کنند و بتوانیم در چند سال آینده ۵۰ تا ۶۰ درصد محتوا توسط بسیجیان بارگذاری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی