English

پیام تسلیت جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت رحلت آیت الله علاقه بند یزدی

مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در پیام مشترک ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله علاقه بند را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت رحلت آیت الله علاقه بند یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در پیام مشترک ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله علاقه بند را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

قال علی علیه السلام:

إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ إلى یوْم الْقیامة...

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى ‌پوشد.

رحلّت عالم مجاهد و بصیر انقلابی، حضرت آیت الله "حاج سید علی محمّد علاقه بند یزدی" رحمه الله ثلمه ای است در پیکره حوزهای علمیه به ویژه حوزه علمیه دارالعباده یزد... او که سالیان متمادی در سنگرهای گوناگون به ایفای نقش پرداخت و همواره پشتیبان انقلاب و غمخوار محرومان و مستضعفان بود...

حضور در عرصه های مختلف علمی،اخلاقی و تبلیغی و مشی تواضعگونه این عالم ربانی و نجوای عارفانه اش در اوقات نماز در محراب مساجد شهرمان جذب کننده دلهای عاشق حول محور ذکر الهی و رشد یافتن در مسیر معنویت بود.

حضور در مراکز مختلف آموزشی و مدارس یزد و کمک برای ارتقاء سطح معنویت آینده سازان فردای این سامان،اینک دلهای بسیاری را داغدار عروج خویش نموده است...

اینجانب،این ضایعه مولمه را محضر حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری حفظه الله،حوزه های علمیه عموما و حوزه علمیه یزد خصوصا و شاگردان و ارادتمندان ایشان و خانواده مکرّمشان تسلیت عرض نموده،غفران الهی را برای این عالم پارسا و صبر و اجر برای سایر بازماندگان و دوستدارانشان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

غفر الله لنا و له و کثّرالله امثالهم...

ان شاء الله...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه