English

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار خبرداد:

تولید محور نمودن مدل آموزش های مهارتی در شهرستان برخوار

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار از تولید محور نمودن مدل آموزش های مهارتی در شهرستان برخوار خبر داد.

تولید محور نمودن مدل آموزش های مهارتی در شهرستان برخوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ملک پور درتکمیل این خبر گفت: جلسه هم اندیشی درخصوص تولید محور نمودن مدل آموزش های مهارتی   با حضور طغیانی کارشناس اداره کار شهرستان و مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان در رشته های طراحی و دوخت و صنایع غذایی درمرکز برگزار گردید

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مشاغل خانگی به منظور اشتغال در شهرستان و همچنین فعالیت شهروندان شهرستان در بیش از 30 رشته مشاغل خانگی خواستار ارائه آموزش های تخصصی مشاغل خانگی توسط بخش خصوصی گردید.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به وجود شهرک های صنعتی اطراف شهرستان ، امکانات و پتانسیل های موجود در هر آموزشگاه پیشنهاد می گردد، آموزشگاه ها نسبت به تولید محور کردن مدل آموزش های مهارتی حرکت کنند .

علیرضا ملک پور همچنین برای تبلیغات و معرفی آموزش های مهارتی در آموزشگاه ها تاکید کرد و افزود: مدیران آموزشگاه ها باید برای تداوم آموزش ها و جذب کارآموز برای انعقاد تفاهم نامه با ارگان های دولتی و نیمه دولتی مانند فرهنگسراها ، پایگاه های بسیج ، شهرداری ، آموزش و پرورش ، بهزیستی و ... پیشقدم باشند .

وی با تاکید بر صحت برگزاری آزمون های عملی و نمرات ارائه شده و حضور ناظرین آزمون های عملی گفت: حضور آزمونگران مجرب از اتحادیه ها و صنوف باعث بالارفتن کیفیت آموزش و همچنین درک بهتر نیاز بازار کار خواهد شد .

در ادامه طغیانی در خصوص طرح های سه ماهه کارورزی و مشوق بیمه ای با تخفیفات به منظور استفاده آموزشگاه های آزاد توضیحات لازم را بیان داشت.

لازم بذکر است مباحث مربوط به اشتغال شهرستان و مشکلات بیمه ای آموزشگاه های آزاد نیز مطرح و بررسی شد .

فنی و حرفه ای برخوار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه