English

عباس شیراوژن:

تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت برای حفظ جان مردم دوران کرونا

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ده‌ها میلیون دُز واکسن با همت نیرو‌های جهادی مردمی و همچنین کادر پزشکی تزریق شد.

تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت برای حفظ جان مردم دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در افتتاحیه هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین آزمون‌ها برای کادر درمان در چند سال اخیر، طی ۲۰ ماه گذشته شکل گرفت که با جانفشانی، از آن سربلند بیرون آمد.

شیراوژن در این افتتاحیه که با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمان و مبلغان جهادی در عرصه سلامت انجام شده بود افزود: باید به سختی فعالیت شما کادر درمان در طول دوره شیوع کرونا اشاره کرد و ارائه خدمت از سوی شما به بیماران یک کار جهادی بود و با اینکه شما گلایه‌هایی نیز داشتید، ولی مردم را یاری کردید و این قوت قلبی برای مسوولان در عبور از این شرایط بحرانی بود.

معاون وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ده‌ها میلیون دُز واکسن با همت نیرو‌های جهادی مردمی و همچنین کادر پزشکی تزریق شد و اکنون بیش از ۳۰ میلیون نفر هر ۲ مرحله واکسیناسیون کرونا را انجام داده اند تا به شرایط پایدار در امر سلامت کشور برسیم.

شیراوژن در خاتمه با اشاره به تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت برای حفظ جان مردم یادآور شد: انجام واکسیناسیون به عنوان یک دستاورد بشری برای کنترل کرونا تا زمان دستیابی به داروی آن مورد تاکید است و ایجاد نگرانی از سوی برخی افراد نباید خللی در انجام واکسیناسیون ایجاد کند و بر همین اساس نیاز است تا در این مورد فرهنگ سازی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه