English

سعید زرندی، گزینه خوب یا بد؟

با مطرح شدن نام سعید زرندی خیلی زود واکنشها به این انتخابِ دولت رئیسی وارد فاز جدیدی شد.

سعید زرندی، گزینه خوب یا بد؟

به گزارش خبرگزاری موج البرز، به قلم محمد ایل بیگی، عده ای همچون گذشته هر انتخاب دولت رئیسی را موفق و عده ای نیز (بخصوص همراهان استاندار فعلی) این انتخاب را نادرست دانستند.

سعید زرندی از کجا راهی البرز شد؟

زرندی سالها مدیریت فرودگاه پیام را عهده دار بود و برخلاف مدیران سابق پیام, عملکرد موفق وی با توسعه گمرک ، احیای ناحیه صنعتی و ... باعث شد تا با سن و سال نه‌چندان زیاد، به سمت معاونت #وزارتصمت نیز برسد.

نکته قابل تأمل در این انتصاب مخالفت وزیر ارتباطات وقت با حضور زرندی در وزارت صمت بود، چرا که زرندی نه تنها کاندید حضور در معاونت وزارت ارتباطات بود، بلکه به دلیل راه اندازی مجدد فرودگاه نیمه تعطیل پیام و حتی رسیدن این فرودگاه به مرحله مسافربری (از کارگو)، پیشنهادات دلچسب تری نیز داشت.

صراحت و همسو نشدن با برخی بازیهای سیاسی، مثل استعفا از گزینه های تصدی شهرداری کرج (علیرغم شانس بالا) از ویژگی های زرندی به حساب می‌آید.

از طرفی منتقدان زرندی معتقدند به دلیل پست داشتن این مدیر کرجی در دولت قبل، نباید استانداری البرز به وی سپرده شود که این موضوع کمی از عدالت به دور است.

البته این افراد به ظاهر دلسوز هرگز نقدی به عملکرد، انتصابات و افت شدید رتبه‌های ملی (و کسب رتبه آخر در برخی ارزیابی‌های کشوری)توسط شهبازی نکردند ولی امروز با مطرح شدن نام زرندی ...

گفتنیست زرندی بارها با پیشنهادات خود در شورای اداری استان و اجرایی شدن آنها نقش بسزایی در توسعه صادرات استان (بویژه از فرودگاه پیام داشت) و کسب رتبه های یک رقمی البرز در کشور داشت و پیش بینی میشود با حضور فردی از بدنه کرج(متولد بیلقان) بار دیگر ضعفهایی که با رفتن افرادی مثل نجفی و زرندی از استان، گریبان #البرز را گرفت، به تاریخ سپرده شود.

در پایان امیدواریم هر انتقادی به زرندی می‌شود، بر پایه عملکرد و سبک و سیاق مدیریتی و فعالیت وی باشد و با عقب‌ماندگی های روزمره در البرز، نه وارد بازی‌های سیاسی و چپ و راستی بشویم، نه فضا را برای مدیران جدید و تازه نفس گل آلود کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه