English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده های قضائی در کلانتری های نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از مصالحه و سازش 78 درصدی پرونده های تشکیل شده در کلانتری های شهرستان نجف آبادتوسط کارشناسان مشاوره مستقر در این کلانتری ها خبر داد.

مصالحه 78 درصدی پرونده های قضائی در کلانتری های نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان کرد: در 3 ماهه دوم سال جاری،از کل پرونده های ارجاع شده به دوایر مشاوره ، 78 درصد آن ها با تلاش مشاوران کلانتری به مصالحه رسیده است.

وی افزود : دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه های رفتار های ناهنجار و بزهکاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی، راه اندازی شده است.

سرهنگ گوهری آرانی در خصوص عملکرد دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های شهرستان نجف آباد  اظهارداشت: در 3 ماهه دوم سال جاری،از کل پرونده های ارجاع شده به دوایر مشاوره ، 78 درصد آن ها با تلاش مشاوران کلانتری به مصالحه رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان مشاوره و مددکار کلانتری های شهرستان نجف آباد به صورت مستمر آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه های روانشناختی، خانوادگی، ازدواج، تحصیلی حقوقی و انتظامی و.... به صورت رایگان به همشهریان عزیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه