English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعلام کرد:

سازش ۷۷ درصدی پرونده های قضائی در بهمن ماه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از مصالحه 77 درصدی پرونده های قضائی در بهمن ماه در اصفهان خبر داد.

سازش 77 درصدی پرونده های قضائی در بهمن ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی با اشاره به سازش 77 درصدی پرونده های قضائی در اصفهان گفت: تعداد یک هزار و 247 پرونده قضائی در دوایر مشاوره کلانتری ها در بهمن ماه رسیدگی شده است.

وی با اشاره به رشد 2 درصدی پرونده های سازشی نسبت به مدت مشابه 11 ماهه سال گذشته گفت: در این ماه موضوع پرونده ها شامل 275 پرونده مربوط به مسائل خانوادگی ، 415 پرونده مربوط به مسائل حقوقی، 396 پرونده مربوط به نزاع و درگیری و 61 پرونده مربوط به سایر جرائم عمومی است.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: سازش مطلوب پرونده ها خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه بالای مشاوره در کلانتری ها است و اوج لذت مشاوران این دوایر لحظه سازش طرفین پرونده و به اتمام رسیدن درگیری ها بین آنهاست.

رئیس پلیس مرکز اصفهان وجود دوایر مشاوره در کلانتری ها را ضروری دانست و افزود: تلاش همراه با سرعت عمل و همچنین تیزبینی و ذکاوت و استفاده از فن بیان قوی از جمله مواردی است که مشاوران به نحو احسن به کار گرفته و این خود عاملی مهم در کاسته شدن از حجم پرونده های ارسالی به مراجع قضائی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اولویت پرونده های متشکله در دوایر مشاوره اذعان داشت: اکثر پرونده ها ارجاعی به دوایر مشاوره خانوادگی، حقوقی و نزاع می باشند که خوشبختانه با تلاش کارشناسان و مشاوران کوپ این روند سیر نزولی پیدا کرده و روز به روز شاهد کاهش پرونده های قضائی و رفت و آمد مردم به دادگاه ها هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه