English

محمدکافی:

آموزش حضوری مراکز دانشگاهی خراسان رضوی به زودی آغاز خواهد شد

رییس دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، دانشگاه‌ها به صورت پلکانی، روند بازگشت دانشجویان از مقطع دکتری تا کارشناسی را به دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.

آموزش حضوری مراکز دانشگاهی خراسان رضوی به زودی آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدکافی نماینده عالی وزارت علوم در خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنانی عنوان کرد: شورای مدیریت آموزش عالی استان تصمیم گرفته تمامی مراکز به صورت حضوری به تدریج آماده حضور دانشجویان شوند.

کافی در ادامه این سخنان اضافه کرد: همه این مجموعه‌ها به صورت هماهنگ خود را آماده شرایط جدید برای آموزش حضوری در دانشگاه‌ها کرده‌اند.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد همچنین متذکر شد: در خراسان رضوی زیر نظام‌های مختلف آموزش عالی برقرار است و هر مجموعه دانشگاهی، متناسب با ظرفیت خود، رشته و تعداد دانشجویانش، در حال فراهم آوری شرایط بازگشت تدریجی دانشجویان به دانشگاه‌هاست.

وی در ادامه تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، دانشگاه‌ها به صورت پلکانی، روند بازگشت دانشجویان از مقطع دکتری تا کارشناسی را به دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.

نماینده عالی وزارت علوم در خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر و مطابق برنامه ستاد ملی کرونا، کارمندان دانشگاه‌ها پس از واکسیناسیون به صورت حضوری در دانشگاه‌ها حضور دارند و اعضای هیات علمی نیز به صورت تمام وقت در دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

کافی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، زیر ساخت‌های لازم همچون خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در محیط سالم و بی خطر متناسب با حضور دانشجویان در حال فراهم آوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه