English

سردار القاصی مهر:

بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان ایلام ازدستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 10 کیلو و 400 گرم موادمخدراز نوع تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان هلیلان خبر داد.

بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه برخورد با سوداگران مرگ یکی از اولویت های پلیس ایلام است، افزود: با اشرافیت اطلاعاتی، مبنی بر توزیع موادمخدر در سطح شهرستان  هلیلان توسط یک سوداگر مرگ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان هلیلان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هلیلان پس هماهنگی با مرجع قضایی و شناسایی فرد مورد نظر، یکدستگاه خودرو سورای 405 را که از محورهای مواصلاتی استان های همجوار به سمت شهرستان در حال حرکت بود، در ایستگاه پل سیمره متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر،تصریح کرد: پلیس استان با فروشندگان مواد مخدر برخورد قانونی می کند و این استان برای آنان ناامن است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد،خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از این خودرو ، یک قبضه سلاح شکاری برنو پنج تیر ، یکدستگاه دوربین اسلحه، یک حقه وافور و مقدار 10 کیلو و 400 گرم  مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه