English

مهدی حسینی:

خانه قدیمی استاد مشکاتیان در نیشابور، طعمه حریق شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور بیان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه آتش به چوب‌های سقف و ایزوگام پشت بام سرایت کرده بود به راحتی خاموش نشد.

خانه قدیمی استاد مشکاتیان در نیشابور، طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در خبری اعلام کرد: آتش سوزی منزل قدیمی از ساختمان‌های قدیمی و میراث فرهنگی شهر صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید صفادل به محل اعزام شدند.

حسینی در ادامه این خبر اظهار کرد: با توجه به حساسیت این بنا تلاش بر این بود که خاموش کردن آتش با کمترین خسارت صورت پذیرد، اما متاسفانه با توجه به اینکه آتش به چوب‌های سقف و ایزوگام پشت بام سرایت کرده بود به راحتی خاموش نشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور همچنین متذکر شد: در این حادثه با این که از دو تانکر پشتیبانی آب برای اطفای حریق استفاده شد، اما با توجه به قدیمی بودن سازه و آبی که برای اطفای حریق استفاده شده بود خطر ریزش ساختمان بسیار زیاد است.

وی در ادامه خبر حریق خانه قدیمی استاد مشکاتیان تاکید شد: از کارشناسان عمران شهرداری و همچنین کارشناسان میراث فرهنگی خواسته شد که با حضور در محل درباره ماندن و یا تخریب ساختمان تصمیم گیری شود.

حسینی در خاتمه یادآور شد و گفت: استاد پرویز مشکاتیان ، از برترین نوازندگان موسیقی اصیل ایرانی به شمار می‌رود که منزل پدری اش در خیابان نگارستان نیشابور به ثبت ملی رسیده بود و مقدار خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی