English

معاون عملیات آتش نشانی مشهد:

آتش سوزی در بازار امام رضا(ع) مشهد مهار شد

آتشپاد دوم مهدی رضایی بیان کرد: حریق در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار حادث شده بود که به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری شد.

آتش سوزی در بازار امام رضا(ع) مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: مهار آتش سوزی یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا(ع) توسط آتش نشانان از چهار ایستگاه.

آتشپاد رضایی در ادامه این خبر افزود: دیشب در پی تماس تلفنی با سامانه۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) مشهد ، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲و ۲و ۲۴ و یک را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷شهریور اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد همچنین متذکر شد: حریق در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار حادث شده بود که به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری شد.

 وی در ادامه تصریح کرد: عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن و دمنده‌ها و مکند‌های قوی هوا انجام شد.

 آتشپاد رضایی در خاتمه این خبر یادآور شد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسید و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه