English

۲۶۳ مربی تخصصی و کمک‌های اولیه در سطح استان یزد فعالیت دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز جهانی مربی از فعالیت 263 مربی تخصصی و کمک های اولیه در سطح استان یزد خبر داد.

263 مربی تخصصی و کمک‌های اولیه در سطح استان یزد فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک به همه مدرسین و مربیان جمعیت هلال احمر بمناسبت 8 آبان ماه روز جهانی مربی، اظهار داشت: 263 مربی تخصصی و کمک های اولیه در سطح استان با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.

حرازی زاده بیان داشت: برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های بازآموزی و بازتوانی استانی و شهرستانی به منظور ارتقا سطح علمی و مهارتی تیم‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزش تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه یکی از برنامه‌های تعریف شده در معاونت آموزش و پژوهش است که با قوت اجرایی می‌شود.

حرازی زاده گفت: جمعیت هلال احمر می‌کوشد با برگزاری دوره های آموزشی، در هر خانواده حداقل یک امدادگر تربیت کند که این افراد ضمن انتقال آموخته هایشان به اطرافیان در صورت نیاز اقدامات امدادی اولیه را در شرایط اضطراری به حادثه دیدگان ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در حال حاضر دوره های کمک های اولیه در تمامی شعب هلال احمر با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب در این دوره ها شرکت کنند..

وی با بیان اینکه خبرنگاران در زمان بحران نقش مهمی را ایفا می کنند، افزود: اطلاع رسانی های این قشر می تواند خسارات احتمالی در بروز حوادث مترقبه و غیر مترقبه را به حداقل برساند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونایی آموزش ها بصورت مجازی ادامه پیدا کرد بیان داشت: دوره هایی با عناوین مختلف نیز بصورت مجازی در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند به سایت اموزش همگانی به نشانی khadem.ir مراجعه و در این دوره ها شرکت نمایند که پس از قبولی در این دوره ها مدرک معتبر از سوی جمعیت هلال احمر داده خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد با مربیان مجرب دوره های مختلف امدادی را در ادارات ، کارخانجات ، مدارس و خبرنگاران،  .... برگزار نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه