English

طی شش ماهه نخست سال جاری،

۱۷۷ فقره تصادف جرحی درون و برون شهری در کرمانشاه رخ داده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش هفت درصدی تلفات رانندگی در محورهای درون و برون شهری این استان در نیمه نخست امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

۱۷۷ فقره تصادف جرحی درون و برون شهری در کرمانشاه رخ داده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه ول اامسال، در مجموع ۱۷۷ فقره تصادف جرحی درون و برون شهری در این استان رخ داده که طی آنها ۲۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این در حالیست که نیمه نخست سال قبل ۲۰۴ فقره تصادف فوتی داشتیم که منجر به مرگ ۲۲۲ نفر از هم استانی ها و هموطنان شده بود، آماری که در تصادفات فوتی ۱۳ درصد و در افراد فوت شده هفت درصد امسال نسبت به پارسال کاهش داشته است.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به وقوع سه هزار و ۲۴۷ فقره تصادف جرحی و مصدومیت چهار هزار و ۴۱۶ نفر در این حوادث، تاکید کرد: در ۶ ماهه اول سال قبل چهار هزار و ۳۸۷ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شده بودند که آمار مجرومان امسال یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال مجموعا ۶ هزار و ۹۲۲ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در راه های ارتباطی برون شهری و معابر شهرهای استان رخ داده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هفت هزار و ۸۵۲ فقره بوده است، ۱۲ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند سوانح و تلفات رانندگی در محورها و شهرهای استان، یادآور شد: هر چقدر تعامل میان دستگاه های مسئول در حوزه ترافیک افزایش یابد این سوانح و تلفات باز هم روند کاهشی خواهد داشت، هر چند پرهیز از جزیره ای عمل کردن هم نکته بسیار مهمی است که همه این دستگاه ها باید آن را مورد توجه قرار دهند.

سردار جاویدان فرهنگ سازی در حوزه ترافیک برای رعایت قوانین و مقررات، رفع نقاط حادثه خیز به منظور کاهش سوانح و اعمال قانون صحیح خودروهای متخف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: انجام مجموعه این اقدامات باعث می شود بسیاری از مشکلات حوزه ترافیکی رفع و مردم از شرایط بهتری برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه