English

فضل اله اکبری خبر داد؛

اتصال ۴۵ جایگاه سوخت هرمزگان به سامانه هوشمند کارت سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: در اثر تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارشناسان این شرکت تاکنون جایگاه‌های متصل یا درحال اتصال به سامانه هوشمند کارت سوخت ۴۵ باب است.

اتصال 45 جایگاه سوخت هرمزگان به سامانه هوشمند کارت سوخت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فضل اله اکبری مدیر منطقه هرمزگان گفت: از تعداد ١۶۴ باب جایگاه‌های عرضه سوخت استان تعداد ١۵۴ باب فعال و در حال ارایه خدمت به هم استانی های گرامی هستند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: در اثر تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارشناسان این شرکت تاکنون جایگاه‌های متصل یا درحال اتصال به سامانه هوشمند کارت سوخت  ۴۵ باب است. 

فضل اله اکبری در ادامه توضیح داد: تعداد جایگاه‌هایی که اقدامات فنی و نرم افزاری لازم آن ها در استان انجام شده و  در نوبت اتصال از طریق مرکز  هستند ٩٢ باب جایگاه سوخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در پایان ضمن تشکر از مقامات عالی، امنیتی و انتظامی استان که همکاری های لازم را با این شرکت داشته‌اند خاطر نشان کرد: همه هدف ما کسب رضایت مردم صبور استان و تسریع در اتصال کامل به سامانه هوشمند کارت سوخت است که هم استانی های گرامی بتوانند با سهولت از سوخت یارانه ای ذخیره در کارت خود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه